Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

mandag den 23. juli 2012

Sygdom

Sygdom er hver mands herre. Det er så sandt som det er sagt. Den sidste uge har jeg først haft ondt  i halsen, så begyndte jeg at hoste ganske forfærdeligt, så fik jeg pludselig feber og nu er jeg ganske træt.

Både Stine og Rasmus er hjemme i denne uge. I går holdt jeg fødselsdag for hele familien, og det gik også helt hæderligt lige til klokken 21, hvor jeg begyndte at ryste og fryse voldsomt. I dag har jeg så været hos lægen - arrangeret af Poul og Stine. Nu skal jeg så tage penicillin og tage den med ro. Det sidste er nu ikke noget problem. Jeg er træt, træt, træt......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar