Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

torsdag den 22. november 2012

Hemmeligheder, bøger og ugler

Jeg har ikke skrevet så meget på  bloggen som jeg egentlig gerne ville. Tiden flyver afsted, og når jobbet også skal passes, er det indimellem svært at nå noget af "det sjove".
I weekenden fik jeg dog lavet en del "hemmeligheder", som jeg desværre ikke kan vise billeder af, fordi de er hemmelige. Jeg kan kun afsløre, at symaskinen var en vigtig ingrediens, og at det derudover handlede om bøger og en ugle. Når tiden er inde skal jeg nok lægge billeder her på bloggen.

Jeg har flere patchwork-projekter på planlægningsstadiet. Bl.a. har jeg en jelly-roll med julestof og et par candy-bars som ligger og "samler sig". Derudover har jeg gang i et håndsyningsprojekt sammen med min mor. Det vil jeg fortælle om meget snart.

De aftener hvor jeg har fri - jeg har flest aftenvager - er jeg lige nu i en periode, hvor jeg strikker. For øjeblikket er det en kortærmet bluse i blødt angoragarn, som tager form. Så lidt bliver det da til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar