Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

søndag den 1. december 2013

1. december og 1. søndag i advent

Tænk at det nu er december. Tiden flyver afsted - jeg synes lige det har været sommer.

I år er jeg slet ikke begyndt at pynte til jul. Da jeg kom hjem fra arbejde i går aftes lidt over midnat (ja det var jo egentlig i dag) havde Poul sat lyskæden på enebærbusken i indkørslen - og samlet Christiansfelder-stjernen og hængt den op. Det blev jeg meget glad for.

I dag har jeg haft fri, og vi skulle med Pouls bror og svigerinde på jule-handle-tur til Flensborg. De har et flot julemarked på gågaden med mange boder. Vi skulle rigtig shoppe. Troede vi. For ingen butikker havde åben..... Vi var ikke alene om at være skuffede. Der var rigtig mange danskere på gågaden, og man fornemmede at nogle var kommet lang vejs fra.

Trods skuffelsen, havde vi alligevel en dejlig og hyggelig dag. Vi fik en god brunch og senere en "Tote Tante", som er varm kakao med amaretto og flødeskum. På billedet er det meste drukket.


Efter sådan en dag kan december kun blive en god måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar