Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

torsdag den 13. marts 2014

Stor forsinkelse

Julen varer lige til påske. Sådan siger man jo, og i år ligger påsken heldigvis sent. Derfor er jeg ikke flov over, at jeg først nu her i marts viser et underlag til min julekrybbe.



Underlager er lavet så det passer til hylden hvor julekrybben står, når den er fremme. Jeg har lavet en vej, som de vise mænd går på gennem forskellige marker, der gennemskæres af et vandløb. Det sjove var at quilte underlaget på min nye symaskine. Jeg fik prøvet mange af nyttesømmene, og forsøgte at vælge sømme, der enten er organiske eller geometriske, så de passer til vej, marker og vand.

PS Julekrybben er gemt væk så den kan være klar til december.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar