Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

lørdag den 5. juli 2014

4 x Både Og

Forleden faldt jeg over en model på en kombineret pung og nøgletaske. Det er lige, hvad jeg mangler, når jeg på arbejdet skal have kørekort og nøgler med i "firmabilen". Jeg blev så grebet af at sy, at jeg lavede 3 stykker. Min mor blev også inspireret og syede en til sig selv.

Her ses den ene side.......

..... og her den anden. Min mors med grøntsags-stoffet mangler.
Siden med den lange lynlås er beregnet til nøgler. Indeni er der monteret en strop med en ring til nøglerne. Siden med den korte lynlås er til penge/mønter.

Modellenhedder "Både Og" og du finder den i bogen "Patchwork - året rundt" af norske Hanne Asplin Firman.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar