Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

tirsdag den 9. december 2014

Gaver fra (patchwork)-nissen


I dag kom posten med en pakke til mig fra min hemmelige nisseven. Ja nu er hun jo ikke hemmelig længere, så derfor en stor tak til Kirsten fra Nykøbing Mors.

I pakken var der to stykker stof - et med hunde og et med katte. Der var en dejlig stor nålepude syet i stoffer fra Kaffe Fassett og en yndig lille julekurv med marcipanbrød.


Jeg ved ikke hvordan det kan være, at alle tingene falder helt i min smag.... Jeg er glad for katte og hunde. Jeg mangler en stor nålepude og jeg har en sød tand.

Måske er der noget med de der nisser?  De ved besked med mere end vi tror.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar