Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

onsdag den 3. februar 2016

Taske til kaffekop

Når jeg har været på kursus, til møde eller til sydag, har jeg set flere flotte tasker og poser til at have sin kaffekop i. Nu har jeg syet en til mig selv efter et mønster jeg fandt til at downloade gratis. Mønsteret hedder Butterfly mugbag patern og er fra Red Brolly i Australien (tror jeg nok). Mønsteret dukker op langt nede på siden.


Tasken består at en yderdel, der kan lukkes med en knap. Knappen er en jeg lavede af Fimo-ler en gang i min grønne ungdom. Den passede lige i farver til tasken.
Der er hank på tasken, så den kan bæres.


Indeni er der en foret pose, der lige passer til en kop eller et krus. Man kan skimte mit gule krus i posen. Der er også en lille lomme, som kan bruges til at have et brev te eller en lille serviet.

Nu mangler jeg bare at komme afsted så jeg kan indvi tasken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar