Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

torsdag den 22. maj 2014

Taske

Jeg har syet min første taske - og jeg er helt godt tilfreds med den.

På forsiden er der en udvendig lomme....

 ... og bagsiden er i en helt anden stil, selvom yderstoffet er fra det samme stykke stof.
.

Jeg har købt mønster og yderstof hos Den lille lade. Yderstoffet består af en grøn/turkis/pink/orange/sort-hvid del og en del med påtrykte fugle og bladranker - alt i en stofbredde. Stoffet til lommen er et stykke gobelinvævet stof.
Mønsteret hedder "Scootertaske, og er nemt at følge. Jeg har som sagt ikke syet tasker før og har derfor ingen erfaringer. Tasken har ingen lynlås men der er snore, så tasken kan trækkes lidt sammen i åbningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar