Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

tirsdag den 22. januar 2013

Dagens indkøb


I dag havde jeg min mor med på tur til Patchworkkælderen i Kolding. Se her Patchworkkælderen.dk.

Jeg skulle finde et stykke stof, som skal bruges som "samler" til nogle stjerneblokke syet i reprostoffer. Jeg fandt et lækkert stykke petrolblå med små stjerner. Stoffet ses til venstre på billedet. Jeg skriver mere om dette projekt senere.

Som altid kom jeg til at købe andre lækre stoffer. Nederst på billedet anes 2 flotte blomstrede fat-quarters og et stykke batikfarvet. Det blomstrede stof skal bruges til nyt omslag til min kalender fra Dansk Sygeplejeråd.

Det spraglede stof med diverse syting er jeg ret vild med. Jeg ved ikke præcis, hvad jeg vil bruge det til, men det må blive noget med forbindelse til syning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar