Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

lørdag den 26. januar 2013

Kalenderomslag

I dag har jeg været flittig. Jeg har nået at sy 3 omslag til kalenderen fra Dansk Sygeplejeråd (DSR) - og det endda inden jeg skal på aftenvagt.

I år har DSR valgt at give medlemmerne et  nyt omslag til den årlige kalender. Det betyder så, at jeg må sy nye omslag. Den nye kalender er nemlig lidt mindre end den gamle. Det er lidt nemmere at lave de nye omslag, for der skal ikke lave hul til magnetlås.

Her er billede af de 3 omslag.


2 kommentarer:

  1. Hej Helle.
    Dejligt med en personlig kalender.
    Syr du af stof alene eller har du viseline under stoffet?
    mvh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth. Ja det er meget pænere med en personlig stil. De omslag jeg har lavet til nu, er egentlig bare "øvestykker". Nu kender jeg den nøjagtige størrelse. Jeg stryger vliseline af den tynde slags på stoffet inden jeg klipper. Jeg synes at kalenderen er for lille til quiltning.
      Mange hilsner Helle

      Slet