Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

torsdag den 31. maj 2012

Farvel Ofelia

I går skete så det, som bare ikke måtte ske. Ofelia blev påkørt af en bil.
Da jeg kom hjem fra arbejde tirsdag aften, kom hun som så ofte springende og tog imod mig, da jeg steg ud af bilen. Hun skyndte sig ind for at få madskålen fyldt. Derefter lagde hun sig i sofaen, og alt var idyl. Kort efter ville Oda pludselig lukkes ud i haven, og samtidig smuttede Ofelia ud.
Inden jeg gik i seng kaldte jeg på hende, men hun kom ikke. Da jeg onsdag morgen heller ikke så noget til hende, begyndte jeg at gøre mig tanker. Derfor blev jeg heller ikke helt overrasket, da de ringede fra dyrehospitalet og fortalte, at en dame havde afleveret Ofelia. Hun var fundet om morgenen - dræbt af en bil.
Jeg blev meget ked af det. Jeg kommer virkelig til at savne Ofelia - den lille spøjse kat. Det bliver også et savn for Oda.

Det sidste billede jeg tog af Ofelia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar