Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

onsdag den 9. maj 2012

Mig og Moulinex

Nu har jeg ikke flere undskyldninger for ikke at lave råkost.


Dette snitte-hakke-rive-skære-vidunder er nemlig blevet en del af min maskinpark.

Jeg blev fristet af, at de forskellige dele kan vaskes i opvaskemaskinen, og af en yderst rimelig pris.
Det gør jo selvfølgelig heller ikke noget at apparatet er smart at se på.

Jeg købte vidunderet på Nettorvet hos Coop. webshop.coop.dk

----

Jeg skrev for noget tid siden om "kager på flaske". Nu har jeg bagt småkager med rosmarin og chokoladekage.

Småkagerne var rigelig søde. Men chokoladekagen var rigtig lækker med en fin balance mellem sødme og rigtig chokoladesmag. Billedet yder ikke kagen fuld retfærdighed, men det gik lidt hurtigt med at fotografere, de kagen skulle med på weekendtur til Fanø.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar