Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

tirsdag den 17. september 2013

Vild med dåser

Ja - jeg har en svaghed for dåser - og æsker, kasser, bokse, kurve, skuffer o.s.v.

Jeg har en del af forskellig slags. De fleste er nye, og nogle jeg selv har købt eller fået foræret, og jeg har så mange, at de fleste af dem er tomme og egentlig bare fylder op. Min fornuftige datter har givet mig det råd, at når jeg bliver fristet af en ny beholder, skal jeg stille mig selv spørgsmålet: "Hvad vil du putte i den?"

Det spørgsmål behøvede jeg ikke at stille da jeg fandt denne runde dåse i REMA1000 i sidste uge.


Der står nemlig på låget, hvad dåsen er beregnet til - rundpinde. Det eneste minus er, at det ikke er mig selv, der har fundet på, at en rund dåse er som skabt til at opbevare rundpinde i.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar