Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

torsdag den 12. april 2012

Kalenderomslag

Alle sygeplejersker, der er medlem af Dansk Sygeplejeråd, får hvert år en kalender. Kalenderen har altid været genstand for stor debat. Altid om indhold og brugervenlighed - aldrig om udseende.
Jeg har aldrig brudt mig om det beigefarvede plastikomslag, men en dag slog det mig, at jeg da bare kunne sy et omslag.


Det er efterhånden blevet til en del forskellige omslag. Jeg har syet til flere kolleger, og har produktudviklet lidt undervejs.
Her er nogle eksempler.


Et af de første omslag blev syet til en kollega, der er ved at læse pædagogik, som led i en diplomuddannelse. Derfor skulle hunde have ugler på sin kalender.


Dette er et eksempel på at et flot motiv får hele pladsen.


Her er et omslag til en katteelsker.


Og her er mit eget omslag, der er syet af Kaffe Fasset stoffer i farver jeg elsker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar