Cardigan plus Quilt

Bloggen om stort og småt. Om at være fascineret af garn, stof og patchwork. Og om glæden ved hunderacen Welsh Corgi Cardigan.

søndag den 3. marts 2013

Nye forsyninger

Min svigerinde har været ved at rydde op i sine gemmer. Det blev til 5 sække med stofrester i diverse materialer. Før hun kørte til genbrug, fik jeg lov at kigge i sækkene og tage det jeg kunne bruge.


Resultatet blev nogle store stykker fleece i diverse farver, som jeg tænker kan bruges som bagside til hyggetæpper. Så var der lidt filt i forskellige farver, et større stykke naturfarvet hør (som man altid kan bruge), et stort stykke bomuld med kvadratiske børnemotiver (som man måske en gang får brug for) samt flere stykker bomuldsstoffer i blå, turkise og gyldne farver (uhmmm).


Det blev til, at jeg overtog hvad der svarer til en sækfuld. Nu har jeg så det problem, at jeg skal skaffe plads til det hele.......og det kræver, at jeg får sorteret i mine egne rester.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar